Fredag

Herregud vilken dag på jobbet.
Var ett evigt monterande av barnvagnar...Pust!
Började med att montera en Emmaljungavagn och när jag fått ihop hela så får vi syn på att det fattas knappar på en del ställen + att chassit är trasigt!
Då var det bara att ta isär hela vagnen igen och lägga ner den i kartongen igen så den ska vi skicka iväg till Emmaljunga så ska vi få en ny.
Så då tog jag fram en Briovagn istället men då har vi fått fel årsmodell så kunde inte montera den heller :(
Sån tur var hann vi se det innan jag började montera den här gången!
Tog en Emmaljungavagn igen och nu så blev det i alla fall bättre...Så en vagn av tre fick jag ihop i alla fall!
Får tacka lillebror idag för hjälpen också...Får bjuda på mat någon dag när jag fått lön!

Skönt att jag fick gå hem kl.14 idag..
Hade aldrig pallat med en sån här dag till klockan 18 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0