Fullt upp

Ja den här helgen kommer nog att gå undan, man kommer nog knappt att känna att man är ledig.
Fredag, (imorn), så ska jag jobba 10-14 sen efter det så vankas det fika med Frida på Paris..sen efter det så ska vi in till Kristinehamn och tända ljus på Monicas grav och sen så ska Jerry stanna kvar där för de ska bowla med hans jobb inne i Kristinehamn så jag får hämta honom sen på natten.

Lördag så är det dags att spela "Slingan cup".
Är korpenlaget som ska vara med så ska ni kolla så får ni heja på Bänkvärmarna AA för det kommer i alla fall jag att göra. Är ju deras chearleader...Hahaha!
På kvällen sen så ska lillebror ha fest eftersom han har fyllt 18 så då är det klart att vi ska ta med honom ut på statt och visa hur man ska röja :)
Tror att han vet det själv men bäst att vara med ifall han vill ha storasysters eller storebrors stöd ;)

Söndag då fyller Bosse år så då är det kalas där.
Men då blir det nog ändå ganska lugnt, skönt det i alla fall så man hinner att varva ner litegrann innan den nya arbetsveckan.

Nej dags att krypa ner...
Kännt mig så himla seg hela dagen idag så nu ska det bli skönt att få krypa ner under det varma duntäcket, synd bara att Jerry jobbar natt så man får sova ensam men har jag tur så kommer katterna och sover hos mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0