Laddad!

Ikväll så är det dags för Jerrys party och jag är så himla festsugen...
Kommer att bli skitkul!
Snart ska vi åka in till Örebro som sagt och handla lite kläder åt älsklingen + strumpbyxor åt mig :)
Skulle vilja hitta några mörkgrå tjocka tror jag...
Hoppas att min outfit blir som jag tänkt mig nu bara...Hoppas!

Dags att skynda på Jerry lite oxå så att vi kan komma iväg snart för om jag käner oss rätt så kommer vi vara lite sena som vanligt :)
Men vi har ju lite marginal också så tror nog inte att det kommer att vara någon större fara.
Nej dags att klä på sig...hihi!


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Wiiieee..jag har oxå varit på Marieberg och shoppat idag! :D

Hoppas ni får en toppenfest! :D

2008-10-18 @ 14:17:48
URL: http://milixen.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Jopp det var nog mig du såg då ;)

Härligt att festen blev lyckad! :D Kl. 19 redan! haha...då hade en annan inte kommit i duschen än! haha :)

2008-10-19 @ 20:34:20
URL: http://milixen.blogg.se/
Postat av: anitha forss mamma

tjena gumman jag vet ju att det blev en lyckad kväll.vi pappa o jag har fixat lyse till min cykel idag.o sen va vi till tobbe en sväng med fika bröd.nu e vi hemma igen.vi hörs väl senare. kramar mamma.

2008-10-20 @ 18:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0