Ledig dag

Idag är min lediga dag.
Tvättade ju imorse som ni kunde läsa om i tidigare inlägg :)
Sen har jag även kollat klart på Sex and the city filmen, började kolla på den igår kväll men då orkade jag inte kolla klart eftersom jag började kolla kl.12 på natta så var det ju dags att jobba dagen efter sen också så jag fick tvinga mig i säng vid 02.30 ca för då var jag faktiskt tvungen att lägga mig....
Nån ordning får det allt vara :)

Sen har Jerry och jag även städat ur bilen idag.
Ska ju sätta ut hyundaien på annons ikväll så nu är det bara att hoppas på att få den såld.
Besiktade juh den igår och den gick igenom utan anmärkning...sköööönt!
Vet ni någon som är sugen så tveka inte att höra av er :)
 
Nu ska jag sätta mig och slöa framför teven en stund för Jerry är iväg och tränar så får se vad jag ska hitta på.
Känner mig så himla trött och det spelar tametusan ingen roll hur mycket jag sover så blir det inge bättre.
Kanske beror på det här tråkiga vädret får vi hoppas, längtar faktiskt till snön så det blir lite ljusare ute...
Nej dags att slöa..
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0