Lyckat värre...

Nu är festen avklarad och fy fan vilken jävla fest!
Jag blev orolig ett tag under dagen för jag trodde att nu kommer det skita sig totalt när jag hade så himla höga förväntningar men festen blev såååååå sjukt lyckad!
Jerry och jag höll igång för fullt...Det var vi som satte ribban...göööött!
Tror nog att jag var bland de fullaste på festen, var full redan vid 18.30 och sen blev det bara värre och värre :)
Vet juh vart mina knäskålar sitter nu också för fy tusan vad ont jag hade i söndags...Jag höll på att glida på knäna på festen för dansade och spelade luftgitarr...Haha!
Vilken jävla syn...Uj uj uj!
Jag tror/hoppas att alla hade lika kul som mig synd bara att festen tog slut så fort för jag kunde nog ha hållit på hela natten för statt det kunde ha kvittat!

Vill tacka alla som kom och hjälpte mig att uppvakta Jerry :)
Han blev verkligen skit glad...
Tack tack tack tack tack :)

Kommentarer
Postat av: Robert

:)

2008-11-06 @ 10:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0