Myyys

Idag har Jerry och jag myskväll, det är bäst att passa på eftersom att han jobbbar natt lördag och söndag.
Har ätit Tacos och lite choklad och kollat på Idol...
Fy fan va bra de flesta var ikväll..Favoriterna är...Nää, kan inte säga vilka som var bäst ikväll för de var alldeles för många men de som gärna får lämna ikväll är Loulou, Sephide eller Johan...Tyckte inte de höll idag!
Lars däremot överaskade verkligen idag så jag har ringt och röstat på honom en gång i alla fall :)
Vad tycker ni om kvällen??
Vem/vilka är era favoriter?

Ha en underbar fredag kväll :)

Kommentarer
Postat av: anitha forss mamma

tja gumman jag tittade oxå på idol o jag tyckte precis som du. vi ses ju ikväll med pizza o godis kram mamma.

2008-10-25 @ 14:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0