Ny vecka...

Den här veckan så är det jobb som gäller måndag-fredag...
Måndag 10-14, tisdag 14-18, onsdag 10-18, torsdag 14-18 och fredag 14-18 och sen är det dags för kalas för Jerry på kvällen, han fyller inte förrens den 20:e men vi tyckte det var skönast att ta de på en fredag så är det ju helg sen :)
På fredag på dagen så ska Jerry åka in med Hyndaien till Kristinehamn för en förbesiktning, fick en gratis sådan hem så då är det lika bra att utnyttja den...då vet man ju på ett ungefär vad man behöver fixa innan besiktningen!
För det ska vi göra veckan därpå och nu är det bara att hoppas att den går igenom så att vi får sätta ut den på annons sen, är ju mycket lättare att sälja en bil som är besiktad!

Till helgen sen så är det fest på lördag och det ser jag verkligen fram emot...
Är så jäkla partysugen redan nu så hur ska det här sluta!
Men innan festen på lördag så ska Jerry och jag åka in till Örebro en sväng och shoppa lite, Jerry vill ha något nytt att ha på sig och det förstår jag...
Hoppas i alla fall att det blir en kul fest och att alla får kul!
Söndagen kommer vi nog att ägna åt städning + BodyJam förståss, i alla fall som det känns nu men jag ska väl inte lova för mycket förrens jag vet hur blöt lördagen kommer att bli!

Nej nu ska jag hoppa i säng och läsa lite bok innan det är dags för att sova.
Ha en underbar vecka...Vad ska ni hitta på?
Jobb för er också eller händer det något annat spännande? *nyfiken*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0