Ny vecka...

...Nya tag!
Började veckan bra igår med ett spinningpass...det var riktigt gött att trmpa ur benen ett tag!
Emma var där också så det var kul att få lite sällskap!
Imorn så är det dags för ännu ett BodyJam pass, längtar redan!
Ska bli kul att se hur det går den här gången för nu blir det ju ändå 3:e gången så nu borde det ju börja se bra ut...eller hur Angeline? :)

Jobbet i veckan blir också soft...
Måndag 10-14, tisdag 10-18, onsdag 10-14, torsdag LEDIG, fredag 10-14 och lördag 10-15...
Känns verkligen jätte lyxigt!
Men kan ju vara skönt med en sån vecka nu också för det har ju ändå varit fullt upp ett tag eftersom en del personal har varit sjuka...

Nu så ska jag spela lite TV-spel :)
Får se om lillebror tittar förbi lite senare också för Jerry han jobbar natt så blir lite ensamt annars :(
Ha en bra tosdag kväll!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Hej!

Ni kan låna min parkering till er gamla bil om ni vill. Jag kan låna Eriks till och med måndag. Jag går och flyttar på den direkt. :)

Kram

2008-10-08 @ 18:58:13
URL: http://milixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0