oops...

Både Jerry och jag tänkte ha uppersittarkväll ikväll eftersom att han var ledig och jag börjar ju inte förrens kl.14 imorn.
Vi kände oss jätte pigga efter spinningen men oops vad vi bedrog oss.
Jag har nyss slitit mig från soffan där både Jerry och jag har sovit, så blev det med den uppersittarkvällen.
Jaja, vi får ta det någon annan kväll...Kanske när vi inte varit på något spinningpass.
På tal om spinningen så gick det skit bra idag, jag trampade som en blå dåre och det kändes så jäkla skönt efter passet...Nu återstår det BodyJam på onsdag d.v.s skaka rumpan..
Är du redo Angeline? ;)

Nej nu ska jag fixa i ordning mig för natta och fortsätta att sova, me den här gången i sängen.
Är bra mycket skönare att sova där än i soffan, men sån tur är har vi ju stor soffa så har ändå legat helt OK :)
Godnatt gott folk!
Jag uppdaterar mer imorgon...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0