Sådär...

Nu har gästerna åkt hem och Jerry och jag håller på att plocka i ordning här hemma!
Jerry fick högtalare och en GPS av Ann, Bosse och Emma...Av mamma, pappa och lillebror fick han pengar så det var allt en bra födelsedag! Sen har han ju fått Fifa09 av mig också fast i förskott och imorn ska vi in till Örebro och shoppa och se om han kan hitta nått mer som han ska få av mig.
Sen på kvällen så är det dags för party och det ska bli så jäkla kul!
Emma hjälpte oss att fixa en spellista också så att det blir bra musik...Tack!

Nej nu ska jag gå och hjälpa till med det sista.
Jag skriver något mer imorgon för nu blir vi nog inte vakna länge till :)
Ha de så bra allihopa!
Sup & svälj, trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0