Skrivsugen

Vet inte vad jag ska skriva men kände mig bara så skrivsugen!
Kan ju berätta vad jag ska hitta på imorn.
Jag jobbar 14-18 d.v.s ligga och dra sig i sängen med älsklingen :)
Sen när jag kommer hem från jobbet ska Jerry och jag åka till Vintrosa och hälsa på Kalle, (Jerrys mormors gubbe), och sen Ullis och Hannah...Ullis det är Jerrys moster och sen är det hennes tjej.
Ska bli kul att hälsa på för nu var det ett tag sen som vi var hos dom.
Men var inte så längesen som vi träffades för de kom hit i fredags på Jerrys kalas som en lite suprise :)
Alltid kul med överaskningar...eller ja det beror ju alldeles på vad det är!

Imorn så kommer storebror och hans tjej hem från Egypten.
De har varit borta en vecka nu så nu är de väl bruna och fina när de kommer hem, men jag kommer inte att vara ett dugg avundsjuk...ähh...jag lovar!
Hoppas i alla fall att dom har haft en bra vecka, ska se till att träffa dom någon dag också innan helgen eftersom Jerry jobbar fredag, lördag och söndag.

Nu ska jag gå och väcka Jerry som har somnat i soffan...Ovanligt...NOT!
Sen ska vi bädda ner oss för idag...Känns att man fortfarande är sleten efter helgen :)
Kram på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0