Söndag

Idag har jag äntligen sovit ut...
Tror inte att jag gick upp förrens kl.12.30 eller nått :)
Det var verkligen skönt, sen satte jag mig framför teven och käkade lite frukost och kollade på reprisen av Idol och Stjärnor på is...Hann inte att kolla klart på hela eftersom vi skulle åka hem till Ann och Bosse.
Käkade lite mat hos dom och så blev det lite eftermiddags fika...

Nu så har jag precis kommit hem från ännu ett BodyJam pass och idag var det riktigt roligt!
Är svett som tusan men det är ju tack vare att man kan röröelserna bättre nu så nu kan man ju ta ut dom ordentligt!
Dags för dusch nummer 2 :)
Och sen blir det att bänka sig framför ännu ett avsnitt av "Hål i väggen"

Puss på er allihopa!
Vad glad jag känner mig nu när jag varit iväg och tränat, har världens energi just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0