Torsdag

Dagen började med att Jerry och jag gick upp vid 12-tiden så då satte vi igång med frukosten :)
Idag fick det bli yoghurt/fil, hårtbröd och kokt ägg...Mmm smaskens!

Sen så spelade vi lite TV-spel och sen var det dags att ta tag i dagens uppgift...Operation storstädning..Haha!
Jerry började dammsuga, medans jag dammade och sen moppade vi golven också + att jag gjorde rent toa och handfat.
Så nu känns det himla fräscht!
Skönt att få det gjort innan helgen och det är ju lika bra att passa på medans båda två är hemma.



Ikväll så ska Jerry iväg och spela innebandy med några kompisar så jag har inte funderat ut vad jag ska hitta på än...
Tänk tänk tänk!

Får kanske bli en lugn hemmakväll bara framför teven eller nått!
Är sugen på att ändra om hemma också men har  varken pengar eller ork till det just nu.
Får vi ta lite längre fram :)

Nej ha en bra torsdag :)
Kanske skriver mer senare om det händer nått intressant.
Hur ser eran dag ut föresten?
Vill läsa lite juh :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0