Tvätta

Haha...trodde att jag skulle dö av skratt när jag kommer ner i tvättstugan.
Jerry började nämligen tvätta kl.7 så jag fick sova ut en stund...Tack älskling!
Sen när jag följer med ner vid 10-tiden så ser jag att våran allrengöring står på en av tvättmaskinerna, så jag frågar Jerry varför den står där...
Ser på en gång på hans min att faaaan...Sen säger han:
-"Jag har tagit fel, trodde det var sköljmedel"...
Trodde att jag skulle dö av skratt så Jerry bröjar oxå att skratta sen skyller han på att det var tidigt...
Du är allt bra go du älskling, men nu vet vi ju att det funkar med allrengöring också även fast det inte är att rekomendera men sån tur var så var ju inte kläderna förstörda :)
Är glad över att han inte tog klorin eller nått annat som hade kunnat förstöra kläderna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0