Ännu en arbetsdag...

Har jobbat på Barnvagnen idag.
Började 10 och sluade kl.18, men idag gick det riktigt segt!
Var nästan inge folk inne tyvärr och då blir dagarna så himla långa.
Imorn är det dags för heldag igen, men på fredag så jobbar jag 14-18 så innan det ska jag klippa.
Det ska bli så himla skönt att få klippa sig så att man får en sån där fin frisyr igen...

Vet inte vad jag ska skriva mer.
Väntar på att mamma ska komma hit.
Jerry han jobbar natt nu t.o.m. söndag så nu kommer vi inte att ses så mycket :(
Vi får höras på telefonen så länge i alla fall så får vi ta igen all tid nästa vecka för då tror jag inte att han jobbar så mycket och jag ska jobba halvtid då som det ser ut nu i alla fall...

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0