Fredag

Idag har jag varit till frissan så nu har man snygg frisyr igen, är lite kortare än sist men det är lika bra att ta ordentligt för det växer ju så himla fort!
Tack Sarah, jag blev jätte nöjd...

Sen var jag hemma en sväng, hann med att laga mat till Jerry och mig innan det var dags att jobba, började ju kl.14 idag så då var det ju lugnt!
Blev mjölkmakaroner, köttbullar och broccoli...Mums!
Väckte Jerry också så vi kunde käka ihop...
När vi ätit så skjutsade han mig till jobbet sen jobbade jag till kl.18, var helt ok med folk idag så idag gick tiden lite fortare mot vad den gjorde igår.
Sen kom Frida och hämtade mig på jobbet för då åkte vi och handlade en massa smått och gott till kvällen.
Var hemma hos henne och kollade på reprisen av Sing a long och sen kollade vi på Singing Bee...
En riktigt trevlig kväll...Sen kom Angeline och hennes kille förbi en sväng också och det var kul!
Fick jag ju se hennes kille i nyktert tillstånd...Haha, kommer inte ihåg så mycket från förra gången :)

Nej nu ska jag sätta mign framför teven och mysa lite med kissarna...
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0