Fredag

Äntligen är det fredag.
Jag börjar kl.14 idag så slöar lite innan dess, ska käka lite tacogratäng snart också för det blev över sen igår.
Har skjutsat Jerry till jobbet också, han jobbar 12-18 så ska hämta honom när jag åker från mitt jobb.
Får se vad vi ska hitta på ikväll, blir i alla fall att betala räkningar så man ser hur mycket pengar som finns kvar på kontot :)

Var ju och körde BodyStepigår och det var kul, men vldigt svårt.
Vet inte om min fot pallar med alla hopp upp och ner på brädan eftersom mitt lenband i foten är uttämt och då stukar jag den väldigt lätt.
Ska juh iväg och köra BodyJam på söndag så det ska bli himla kul!
Imorn så blir e party!
Ska bli så himla kul, Angeline som har inflyttningsfest :)

Nej dags att fixa lite mer här hemma innan det är dags för jobbet...
Ha de så bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så lite så:) Hoppas du får en bra helg:)

2008-09-26 @ 19:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0