Helgen

Får först och främst bröja med att be om ursäkt för att jag har varit dålig på att skriva...Sorry!
Tänkte i alla fall skriva av mig litegrann nu innan jag sticker till jobbet.

Fredag:
Oj, det var inte det lättaste detta.
Ska man komma ihåg vad man gjorde för så många dagar sen...Hmm..Tänk tänk tänk!
Just ja, jag var med mamma ut till Alkvettern och kollade när storebror spelade match.
De vann med 3-1 (tror jag i alla fall) Bra jobbat!
Efter matchen så följde jag med mamma hem till dom och fick käka goda mackor...Mmm...
Var riktigt gott...Tack så mycket mamsen och papsen ;)
Sen skjutsade mamma hem mig så då blev det bara att slöa framför teven med de underbara kissarna...

Lördag:
Jobbade kl.10-15 sen kom Ann, Bosse och Jerry och hämtade mig eftersom att vi skulle in och hämta våran bil...Äntligen!
Kom in till Örebro typ vid 16-tiden men då stod inte bilen där, den kom straxt efter och då hade han som vi ska köpa bilen varit iväg och bytt avgasrör..Tackar!
Var en hel del papper att fylla i, men nu så känns det hur bra som helst.
Våran fina peugeot...Håll koll efter SRX 488...hihihi!
Efter att allt var klart så var det dags att åka hem, blev raka vägen till Björkbornsporten eftersom att Jerry börjar jobba
kl.18.00, han fick självklart köra hem eftersom att jag kunde åka ut och köra hela kvällen :)
Fick åka och köpa mat åt honom först också eftersom vi inte hunnit ätit något så då var jag borta med maten sen var jag till mamma och pappa och visade upp bilen.
De tyckte att den var jätte fin...Stolt!
Sen var Tobbe här en sväng och käkade med mig sen åkte vi en tur runt Möckeln och sen skjutsade jag hem honom sen fick det vara nog med bilkörning för idag :)

Söndag:
Gick upp kl.07.30 och gjorde mig i ordning.
Var juh dags för Noramarken idag med Angeline, Frida och mamma :)
Var riktigt trevligt, tog våran bil...så klart eftersom jag ville köra så mycket som möjligt....Brum brum!
Köpte det vanliga, godis, strumpor och en 2 möss till katterna...dom blev populära!
Kom hem från Nora vid 13-tiden och då låg Jerry fortfarande och sov så jag la mig framför teven en stund och det slutade med att jag somnade...Sköööönt!
Efter tuppluren så åkte vi hem till Ann och Bosse och käkade mat...
Sen följde de med när Jerry skulle till jobbet så att de också fick provköra bilen.
De tyckte också att den var riktigt fin.
Sen var det hem och hämta mamma och sen hem till oss och hämta huyndaien...lr hur det stavas, för den körde vi upp till Johny så att han kan laga den, sen så ska vi sätta ut den på Blocket.
Snäll som jag är så fick mamma köra Huyndaien och jag körde det nya lyxåket..Haha.
Åkte därifrån vid 20-tiden och då åkte vi förbi Micke och Angelica så att de också fick kolla på bilen...
Micke provkörde den också :)
Sen var det dags att åka hem och njuta av helgen...
De få timmarna som återstod :)


Oj, det här blev ett långt inlägg, får väl se om det är någon som orkar ta sig igenom hela...
Skriver mer någon annan dag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0