Ledig

Idag är det min lediga dag eftersom att jag ska jobba på lördag.
Vaknade av att telefonen ringde straxt efter kl.9, de var tandläkarn som ringde...
Som ni vet hade ju jag fått en tid på onsdag nästa vecka, men nu hade de fått se att tandläkarn inte ens skulle vara där då så jag fick en ny tid istället.
Ska dit kl.08.10 på lördag *suck*
Men då är det skönt att ha det gjort :)

Idag har jag hunnit med att träffa brudarna också.
Vi tog oss en fika på Paris, eller jag åt och dom fikade :)
Fick bli en Club Toast som vanligt!
Passade på att köpa nagellack också så nu har jag målat dom!
Blev ju jätte nice...
Ska skjutsa älsklingen till jobbet också och sen ska jag hälsa på Johny och Pia och kolla hur det går med våran andra bil, får hålla tummarna för att det går bra!
Så är det någon som är intresserad av en Hyundai Elantra så har i en.
Kommer att lägga ut den på annons sen också med lite bilder...

Have a nice day :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0