Minigolf

Idag så har Jerry & jag, Frida & Tommy, Angeline & Mattias varit iväg och spelat minigolf i Stråhallen.
Det var faktist riktigt, riktigt roligt!
Jag behöver ju inte gå in på några resultat :)
Det tog i alla fall 2 timmar och 20 minuter ungefär att gå igenom alla banor, haha blir ju så när man är så många men sån tur var så var vi dom enda som spelade!
Var i alla fall himla kul att vara iväg allihopa!
Nästa gång blir det Go kart eller bowling och det ser jag redan fram emot...

Måste ju passa på att säga till Angeline och Frida att fy tusan vilka karlar ni har skaffat er...
Dom är helt underbara...Så kul att se hur kära ni är...Love!
Men min karl han är ju inte så tokig han heller och jag är verkligen jätte kär i honom, vad skulle jag göra utan dig?

Nej nu så har jag dammsugit också, ska gå in till grannen och hälsa på också tänkte jag :)
Frida och Tommy alltså!
Jag skriver nog mer ikväll...
Ha en sköööön söndag för imorn är det jobbdags igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0