Onsdag

Idag har jag jobbat 10-18...
Gick bra, idag fanns det i alla fall lite att göra.
Kom en massa varor så har plcokat med det litegrann.
Ska bli så skönt imorn för då är jag ledig så då ska jag på stan med Frida och Anki.
Ska passa på att shoppa lite, måste verkligen ha jeans så nu får jag gå på stan tills jag hittar några för just nu äger jag bara ett par svarta byxor och dom kan man ju inte ha jämnt...
Får se om man kanske hittar något mer snyggt också.
Var ju ett tag sen som man shoppade nu!

Ikväll så ska jag försöka att pyssla litegrann...
Får hoppas att jag får lite ideér bara för nu har jag idé torka :(
Är så himla längesen som jag pysslade men det blir inte av eftersom att man ska plocka fram och tillbax hela tiden.
Jaja, jag återkommer ifall det blev något skapande...
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0