Party

Herregud, igår var det verkligen fullt ös medvetslös :)
Jag härjade som vanligt...Fattar inte att jag orkar men men.
Hade i alla fall skitkul, tack så mycket Angeline för en lyckad fest!
Här är kortet som hon fick av mig, Jerry, Frida och Tommy:
 
Har tagit lite bilder oxå från festen men eftersom vi lånat svärmors digitalkamera så kan vi inte lägga in bilderna förrens vi är hemma hos dom tyvärr!
Men lovar att lägga ut dom så ni får se ett och annat...Haha!

Till följd av festandet igår så har jag ont i ryggen, blev neddragen från Angelines soffa och hann inte ta emot mig så blev platt fall på ryggen...Aj aj aj!
Sen vet jag inte om jag försökta ta emot mig med armbågen för den värker det också i...jaja, det är inte lätt inte!
Ikväll så är det dags för BodyJam, dansa spriten ur kroppen.
Börjar kl.18.05 så får se om man hinner göra något vettigt innan det, just nu har jag bara slöat framför teven medans Jerry spelat tv-spel.
Efter träningen ikväll så ska Jerry, jag, Frida och Tommy göra hemmagjord pizza...Mmm...Mums!
Ska bli riktigt trevligt, se om det blir någon film också :)

Uppdaterar mer senare!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Det blir USA som är nästa resemål :)

2008-09-28 @ 22:04:45
URL: http://milixen.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Nja det blir inget Manhattan för vår del... den här gången :)

Vi ska till L.A, Las Vegas sedan till Florida. Fort Lauderdale och Miami Beach, en riktigt rövarresa ;) haha.

2008-09-28 @ 23:07:28
URL: http://milixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0