Pust

Idag har jag varit iväg till tandläkarn, blev ju lite ändring med datumet!
Var lite små pirrig som jag alltid blir när jag ska till Läkarn/tandläkarn men det visade sig att det hade jag inte behövt vara...Jag hade inte ett enda hål...Stolt!
Till saken hör att jag som sagt inte varit hos tandläkarn på 4 år så det är riktigt bra!
Starkt jobbat Marlén...Kan du äta mer godis med gott samvete!
Kan smila ordentligt nu också när de tagit bort tandsten...
Ska dit och betala på Måndag eftersom jag inte hade tillräckligt med pengar...815 kr kostade det, men det känns ändå som det var värt det speciellt eftersom jag inte ska tillbaka förens om 1½ år då blir det tandhygenisten och om 3 år ska jag träffa honom som tog hand om mig idag :)

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Erika

Måste säga att du har en fin och bra blogg:) brukar hamna här ibland och läsa:)

2008-09-13 @ 12:50:10
URL: http://minimini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0