Vilken helg...

I fredags så var vi hemma hos Micke och Angelica och käkade mat.
Kollade lite på TV och senblev det lite TV-spel också...Trevligt!
Blev kycklingfilé med bakpotatis, på kyckligen har man mozarella ost och lufttorkad skinka och det är så himla gott.
Det kan jag verkligen rekomendera.
Men innan vi stack dit så hann vi fixa golvlister till vardagsrummet...Äntligen!

I lördags så var det 45 års fest och jäklar va kul det var.
Var Jerrys fasters man som fyllde år så vi passade på att förfesta där för att senare sticka till statt!
Blev Jerry, jag, Emma och Tim som drog iväg, hade ju allihopa skaffat förköp...
175 kr kostade det men det var nog tamefan värt det för fy tusan vad kul jag hade igår.
Träffade en massa folk som man kände och sen var det fullt ös på dansgolvet...Hahaha!
Kollade dock inte så mycket på BWO men det kändes som om det kunde kvitta, var ju inte därför som jag gick ut :)
Var jätte kul att Jerry och jag var ute tillsammans, för nu var det ett tag sen...Älskar dig!

Idag, söndag, så har Jerry och jag varit duktig och satt upp listerna.
Blev verkligen jätte bra, så nu är det inte mycket kvar att fixa i vardagsrummet.
Nästa projekt det är hallen, men det känns ganska lagomt eftersom att hallen inte är så stor.
Har hittat en skit snygg tapet dit..Me like!
Sen på eftermiddagen så kom Ann, Emma och Bosse och hälsade på.
Vi fixade i ordning hemmagjord pizza, var någon ny deg på tub som vi provade och det var hur smidigt som helst...
Till efterrätt blev det en munk som dom hade köpt med sig från Filipstads marken..Tackar!
Åkte även hem till mamma och pappa en sväng och hämtade marknadsgodis som de hade köpt med från marken..Mmm smaskens!

Nu så ska jag hoppa in i duschen så får jag sova lite extra imorn bitti innan det är dags för jobbet...
Enjoy...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0