Åh nej..

Säg inte att man håller på att bli förkyld?! Känner mig svullen på ena sidan halsen och så är jag täppt i näsan :( Känns inge vidare, men ska väl ändå vara ganska glad eftersom det var längesen som jag var sjuk.
Får se hur det känns imorn..Hoppas att det har gått över och känns bättre. Nu ska Marlén i alla fall gå och lägga sig..det ni! Det hör ju inte till det vanliga, men känner att jag inte orkar sitta uppe bara för att vara uppe. Kan vara skönt att gå och lägga sig i hyffsad tid ibland juh!

Ja godnatt allihopa! Sov så gott och dröm en massa goa drömmar <3

Kommentarer
Postat av: e

offeciell inbjudan till grillning på lovart idag =) B THERE^^

2009-04-19 @ 09:02:09
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0