Är det sant?

  
 



Måste ju visa lite bilder på våran fina lägenhet...Vad tycker ni? Lite intressant ser den väl ut i alla fall :)
Ja herregud..Känns helt sjukt att det är så många som visat intresse av våran lägenhet!
Känns hur kul som helst, hoppas att dom blir mer intresserade när de ser den på riktigt. Har varit här ett par som kollat på den och de var verkligen intresserade av den, sen kommer det ett par på fredag också så får se vad dom säger. Är även en 3:e person som ville komma och kolla på lägenhten :)
Uppdaterar mer om det så fort jag vet nått nytt!

Nu så tänkte jag i alla fall gå och lägga mig, ska bara fixa katerna och mig själv först och sen kan man äntligen krypa ner.
Tror jag ska kolla på "Robinson" innan jag släcker ner...missade ju det i lördags och eftersom jag inte känner mig jätte trött så kan jag ju liak gärna kolla på det även fast jag vet vem som åkte ut...

Godnatt allihopa!
Imorn är det dags att börja jobba igen också efter 5 dagars ledigt så gissa om det känns segt. Men jag ska inte klaga för jag jobbar ju bara halvtid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0