...

Vet inte vad jag ska ha för rubrik. Sitter i Emmas rum och lånar hennes dator medans Jerry och Bosse håller på att fixa lte lister till badrummet :) Gud va gött med en bärbar dator, det sk Jerry och jag skaffa oss inom den närmst tiden. Skönt att kunna sitta var man vill och bl.a blogga.
Det här kommer nog inte bli något meningsfullt inläggså sluta läs nu om ni vill och har dåligt med tid :)
Kan ju visa hur min vecka kommer se ut.

Måndag: Jobba 10-14
                 Hem till Ann, Bosse och Emma
                 Avsluta budgivningen på våran fina lägenhet

Tisdag: Jobba 10-18
               Träna spinning kl.19

Onsdag: Jobba 12-16
                 Träna Bodypump 16.30 och ev. Bodyjam 

Torsdag: LEDIG..Lovely!
                 Träna spinning.Roads & Hills :)

Fredag: Jobba 14-18
               Klippa mig antingen på fm eller kanske på torsdag...Välbehövligt!

Lördag: Jobba 10-15

Söndag: Nada!

Ja det var ju inget spciellt som jag ska hitta på förutom att jag ska klippa mig och färg håret.
Någon som har några ideér på någon snygg frisyr?
Blir inga hårextansions nu i alla fall så får bli nån rolig frisyr istället...

Nej nu ska jag kolla om det är nått jag kan hjälpa till med. Tjo så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0