Grattis kort

Japp, tänkte bara visa ett av mina grattis kort. Är Frida som ville ha ett till sin mamma som fyller 50 år så då hjälper jag ju gärna till, bad Frida att välja ut papper och så så skulle jag fixa kortet. Blev riktigt nöjd, är ju alltid svårare när någon väljer papper åt en men ändå kul för det blir ju en utmaning. Jag kanske tänker en sak och så har Frida tänkt nått annat. Jaja, imorn så ska i alla fall hon få korte och tror inte att personen ifråga är inne och kollar på min blogg...





Nu är inte bildkvalitén den bästa men ni ser ju i alla fall hur det blev..så vad tycker ni??

Kommentarer
Postat av: Tobbe (Lillebror)

Kanon snyggt syrran =D du kan de där ;D

2009-04-04 @ 11:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0