Halva veckan gjord

Ja nu har ju halva jobbar veckan gått. Det känns helt OK, har jobbat heldag idag också och dagen har ändå gått hyffsat fort. Ska jobba lite extra imorn med men då börjar jag klockan 12 för ska träna klockan 10 så vill ju hinna göra mig i ordning litegrann..Ska köra i gymet med älsklingen.

Annars idag så har jag varit iväg och handlat, hade ingen 5:a eller nått med mig så jag fick bära omkring på 2 korgar istället och det gick ju bra det också. Sen var det bara att balansera hem med kassarna på styret...Nu har jag plockat in att mat och väntar på att klockan ska bli 19.10 för då är det tvättstugan nästa. Jerry har börjat tvätta så nu tar jag över för han är iväg och tränar :) Är ju hans tur att köra spinning idag. Sen när jag varit i tvättstugan så ska jag laga lite mat. Blir tacos ikväll så Jerry och jag firar lite helg nu eftersom han jobbar den "riktiga" helgen :)

Vad har/ska ni gjort/göra idag??
Berätta lite nu för vill ju veta vad ni har för er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0