Lång ledig

Japp, jobbade mitt sista pass nu på 5 dagar och det känns så himla skönt! Jobbade 10-16 idag för fick hoppa in för att vi var kort med folk, det är vi imorn med men nu är det min lediga dag så då tänker jag inte hoppa in. Finns andra som kan ställa upp också tycker jag...
Vad ska man göra nu när man är ledig då...Har ju som vanligt planerat in en del saker som man alltid gör när man är ledig..

Torsdag: Gå på stan med mamma och fixa paket till Angelica.
                  Gymma...med Jerry och Emma (hoppas jag, om jag får vara med).

Fredag: Fixa lägenheten så vi kan sätta ut den på annons.
               Träffa Bosse, Ann och Emma.

Lördag: Fira Angelica som fyller 25 år...Grattis!
               Ev. åka till Jerrys faster och fira lite påsk om jag hinner.

Söndag: Inga planer...Nice!

Måndag: Bodypump tror jag :)


Ja sen på tisdag så är det dags att jobba igen så det här är det som jag ska roa mig med :)
Vad ska ni hitta på för roligt under påsken då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0