Lördag

Jajamensan, nu är det äntligen lördag igen. Jag har jobbat idag till kl.15 men tiden gick himla fort idag! Hade inventering nu efter det också men jag behövde inte hjälpa till eftersom de redan hade samlat ihop ett gäng :)
Jag cyklade hem istället och gjorde mig i ordning litegrann, blev hämtade av Ann så åkte vi hem till dom och grillade. Hade med oss Selma och Smulan också så de fick vara ute litegrann. Har hittat en fästing som kröp på Smulan också så jag får väl hålla lite mer koll ifall jag hittar fler.
Nu är jag i alla fall hemma. Jerry stack nyss iväg på fest med sin kusin så de skulle spela poker och sen blir det nog statt för dom. Jag kände mig inge sugen så jag stannar hemma istället :)
Ska straxt kolla på Robinson och sen ska jag slöa, får se om pysselsakerna åker fram :)

Nej nu blir det soffan. Ville mest skriva litegrann eftersom det var ett tag sen :)
Hoppas i alla fall att allt är bra med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0