Lördag

Ja nu har man kommit hem från jobbet och hunnit att få i sig lite mat också. Fick bli lite rester men det smakade bra det också, längtar tills fredag så lönen trillar in på kontot...
Jaja, ska inte gnälla över det! Ikväll så ska jag till Frida och Tommy och grilla, Angeline och Mathias kommer också. Tyvärr jobbar ju Jerry, synd för blir ju mysigare om han också är med. Men det blir väl fler gånger, blir i alla fall kul att träffa kompisarna ikväll så man slipper att sitta ensam hemma när det är lördag.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Ska nog bara ta det lite lugnt tror jag, sen ska jag väl även fixa i ordning mig lite inför kvällen :)
Vad ska ni hitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0