Målar dags..

Japp..Det har jag pysslat med ikväll! Har målat våran dörrkarm som vi ska sätta upp imorn, men som vanligt när det gäller mig så åkte även en anslagstavla och en liten hylla med...Tyckte de behövde ha sig en liten makeover! Blir nog snyggt tror jag, jag tycker i alla fall det. Har ju inte sett det uppe än men just nu ser det bra ut :)
Var ju inte världens svåraste grejer att måla, men sånt som måste fixas. Speciellt karmen för imorn kommer Bosse hit och ska hjälpa oss att fixa i ordning lite fin puts i lägenheten så vi kan lägga ut den på Blocket.se sen...
Fan va "hot" jag är idag känner jag..Haha! Bjuder på en bild hur man ser ut i dags-/nattläget...

  

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej, syns jätte väl i ansiktet att du har gått ner i vikt. vad kul att läsa att du lyckas så himmla bra. Keep up the gooood work!

2009-04-21 @ 19:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0