Måndag

Japp det är ju måndag idag men känns verkligen inte som det! Har nyss varit iväg och handlat med mamma, bäst att passa på så man får skjuts :) Nu håller vi på med maten. Blir kött med potatissallad och en god grönsallad till..Mums! Annars idag blir det nog inte så jätte mycket gjort, ska ringa träningslagret sen och boka tid på Pumpen men de öppnar inte förrens kl.16 idag så får vänta ett tag till. I veckan så ska Jerry och jag skriva papper på lägenheten som vi har köpt, ska även betala en handpenning på 10% också så ska till banken också på tisdag eller onsdag, hoppas att jag får gå ifrån en stund bara på onsdag runt 15.30 för det är då vi ska skriva papper. Måste ju också vara med eftersom lägenheten ska stå på oss båda :) Längtar så himla mycket tills det är dags för flytt också. Med våran lägenhet går det hyffsat, folk har visat lite intresse så det känns skönt. Hoppas bara de vill ha den :)

Nej nu ska jag pussa lite på älsklingen och lägga mig i soffan medans maten står i ugnen..
Vad ska ni göra idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0