Mycket nuh..

Ja den här veckan så är det mycket som ska hinnas med, blir tyvärr inte så mycket ränings som jag skulle vilja, men får göra så gott jag kan. Jobbar ju bara måndag, tisdag och onsdag men ändå blir det svårt att hinna med.
Såhär ser min vecka ut:

Måndag: jobba 10-14
                 träna bodypump och bodycombat
                 pyssla ett grattis kort

Tisdag: jobba 10-18
               kalas hos Angeline & Mathias

Onsdag: jobba 10-18
                skriva papper med HSB kl.15.30 (smita ifrån jobbet)
                Arsenal - Manchester United (blir värsta gänget hemma hos oss och sen blir det köpmat)

Torsdag: träna med älsklingen & Emma
                 Fira Valborg hos Jerrys farfar i Våtsjön..Lovely!

Fredag: Ullared....Äntligen!

Sen har jag inte planerat nått mer under helgen så får se till att hinna träna lite mer då...
Blir ju ingen spinning i veckan :( Men får cykla som tusan här hemma istället, blir ju att ta cykeln överallt man ska så lite får jag ju trampa! Hur ser eran vecka ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0