Onsdag

Då har halva veckan gått igen...gud vad fort det går!
Idag har jag jobbat 12-16, har börjat att inventera på jobbet så det finns att göra. Ska fortsätta på fredag med det också för imorn är jag ju ledig så då slipper jag ju :) Får se om jag ska jobba heldag på fredag om det behövs mer personal. Jaja, nog om det...Har nyss kommit hem från träningen. Idag körde jag Bodypump och det gick segt idag, men ändå så gick det ju bra. Är jag som har så höga krav på mig själv bara!
Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen och fixa i ordning lite mys till älsklingen kommer hem för han är iväg och kör spinning så han kommer nog om ca.45 minuter.
Ska duka fram lite kvällsmat, ska käka mackor och dricka te bara men det blir ju roligare att äta om man dukar upp det lite snyggt och så tända lite ljus förståss :)

Vad ska ni hitta på ikväll?

Kommentarer
Postat av: Lillebrorsan

gött gött ;)

2009-04-23 @ 07:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0