Pustar ut

Ja herregud..Fick visa lägenheten ensam idag för dom sista som kom nu klockan 18, men det gick himla bra. Det kändes som om hon verkligen tyckte om den så det känns bra!
Får se om vi får fler bud eller hur det går...Börjar kännas pirrigt nu känner jag. Har ju trivts så himla bra här nere så det känns ju lite konstigt också! Sån tur är så känns den nya lägenheten så himla rätt så det här kommer bli toppen. Synd att jag inte har några bilder därifrån som jag kan visa, men ni får ha tålamod så får ni se den när vi fått den :)
Tiden går juh så himla fort så snart står vi väl där och packar ner alla våra saker i kartonger..Overkligt!

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på.
Är så himla godis sugen men ska ju hålla mig ifrån sånt där...Får väl se hur det går.
Jaja, ska i alla fall försöka få tag på Jerry nu och berätta hur det gick...Hoppas att dom hör av sig under kvällen eller morgondagen. Det skulle vara himla kul!

Nej nu blir det nog soffan en sväng.
Vad ska ni göra idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0