Shit..

Kollade nyss på klockan och den visar 00,26, herregud! Vart tog tiden vägen?! Har nyss provat igenom en massa kläder som Emma hade rensat ur sin garderob och jag hittade en del..Vart ska jag göra av dom nu då...Hmm, tur att det finns mycket garderober i den nya lägenheten...Längtar redan till Juni så vi får börja flytta in, bara att hålla tummarna som sagt så att vi får den här såld! Nåja, nu ska jag inte tjata mer för idag om det...

Vad ska jag hitta på? Funderar på att gå och lägga mig och läsa, ska bara plocka ur tvättpåsarna först och sen få ordning på kläderna jag fick av Emma..Tack så mycket föresten för kläderna Emma!
Nej det är nog bäst att jag börjar nu så jag får komma i säng snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0