Söndag

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men känner bara för att blogga lite. Kan ju inte lova att det blir ett läsvärt inlägg så om ni inte har mycket tid på er kanske ni ska sluta redan här :) Vill ju inte att ni kommer till slutet av inlägget och känner...Vad fan va det här nu då!!

Nåja, idag så har Marlén inte gjort så mycket. Gick upp närmre 12 och fixade lite havregrynsgröt, sen blev det soffan framför teven och kollade på reprisen av Robinson...Ganska skönt att softa framför, sen vaknade Jerry till liv vid 14.30 så då blev det käk...Blev potatis med ugnsstekt falukorv och spenat och ägg..Nyttigt värre! Sen blev det mys i soffan och bara allmänt slöande..Underbart!
Sen stack Jerry till jobbet vid 17.40 så då tog jag en promenad hem till mamma och pappa, tog väl ca.30 minuter så det var lagomt...Mamma och jag åkte till Willys och handlade eftersom det ekade i Jerrys och mitt kylskåp så nu har jag fyllt upp det litegrann i alla fall! Sen åkte vi hem hit med varorna och sen åkte vi hem till Micke & Marinette och hälsade på dom. Micke och Angelica bor ju där nu under tiden som de renoverar sin lägenhet...Kollade på Whipe out och tog det lugnt och nu så sitter jag här och bara babblar på...
Jag får be om ursäkt men behövde bara skriva litegrann..Är ju lite nyfiken på vilka ni är som är inne och läser också? Hade blivit lite fler läsare nu i helgen så nu får ni faktiskt träda fram ;)

Nej nu får det räcka för idag...Sängen nästa, bäst att vila upp sig inför en soft jobbarvecka...Jobbar bara måndag, tisdag och onsdag sen är jag ledig fram till på tisdag...Lovely! Dags för midjemått och vågen imorn med. Tror inte att det hänt några underverk men känns som inte vågen betyder allt...Jerry tycker i alla fall att jag har fin kropp och att jag tränar på bra...Är ju huvudsaken att man mår bra också. Skönt nu i alla fall när det blir varmare ute för nu kan man ju snart komma igång med promenaderna som Jerry och jag var så duktiga med förra året...

Nej fy Marlén, nu får det vara färdig skrivet...Någon läsare kvar??
Haha...Natti natti på er..skriver mer imorn om hur vägningen och mätningen gick :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0