Söndag=soffdag

Haha, ja de e det som jag gjort idag. Har legat i soffan precis hela dagen och det har varit så himla skönt. Speciellt eftersom älsklingen gjort mig sällskap och vi har bara legat och mösigt hela tiden...Älskart!
Nu ska vi börja göra lite käk, blir hemmagjord pizza idag så Jerry åkte iväg till pizzerian och köpte lite kebabsås nu så ska jag börja förbereda här hemma. Har ju inte varit så nyttig i helgen så jag har ju inag höga förväntningar om vågen imorn, knappt så jag vill ställa mig på den men det SKA jag göra. Man ska inte hålla på så för då blir det ju förnekelse och såna saker och det vill jag absolut inte. Det går inte bra jämnt och vissa dagar vill man kunna käka onyttigt utan att behöva må dåligt över det...Jag vet att jag kan bara jag vill så jag kommer klara det :)

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0