Sorry

Har ju varit dålig på att uppdater de senaste dagarna. Har inte hänt något speciellt, håller på att visa lägenheten för fullt. Kommer några idag och ska kolla och så var det ett par här igår :) Får se om vi får nått mer bud...
Nog om det...Idag har jag jobbat 10.14 så det var lite lyxigt att få gå hem tidigt på fredagen :) Jobbar ju imorn också men det känns ändå helt OK eftersom det bara är till 15, hoppas att tiden går fort bara!
Annars idag vet jag inte vad jag ska hitta på, ska straxt äta i alla fall så vi har gjort det innan dom kommer. Idag blir det kycklingsallad..Mums!
Sen ikväll ska jag titta på så ska det låta. Får se om det blir nån promenad, annars tar jag det imorn. Kanske mamma följer med också för ska till dom imron och käka mat innan Jerry jobbar.

Nej nu ska jag kolla till maten :)
Ha en underbar fredag i det underbara vädret...Det ska jag ha i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0