Super bra

Ja gud, vilket bra spinningpass det var idag. Kändes som alla som var där var peppade till tänderna så det blev världens bästa pass, hoppas till och med över passets ända vila och körde för fullt istället.
Både Jerry och jag var iväg idag och det var extra kul, blir ju roligare om han är med och peppar...Bra kämpat idag Jerry! Nej nu blir det teven igen, kollar på Villa real - Arsenal. Tyvärr ligger Arsenal under men hoppas de vänder nu i 2:a halvlek.

Måste passa på att tacka också för alla era underbara kommentarer. Blir ännu mer peppad när jag får dom :) Så fortsätt gärna med det...Ska försöka att smitta av mig av min energi till er, inte för att jag har energi jämnt. Vissa dagar är ju bättre än andra men så ska det ju vara. Det kan ju inte gå bra jämnt och amn kan inte vara på topp jämnt heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0