Träna

Trampa..trampa..trampa!
Ja det blir en hel del trampande nu, både på Träningslagret och hemma. Har ju en trasig bil som inte går att köra med så det blir att cykla en massa. Tur att vi bor nära till det mesta, men om det kör ihop sig så har vi alltid någon som ställer upp och kör oss!

Nåja, idag har jag i alla fall varit iväg och kört spinning och det gick skit bra. Trampade som tusan och var verkligen helt slut när passet var slut, men så fort man varvar ner så har man hur mycket ork som helst igen! Imorn så ska jag köra BodyPump, får även se om jag ska köra BodyJam, har inte bokat det men om det blir så kör jag nog det också för det blir ingen spinning på torsdag som jag hade planerat för då ska Jerry och jag skriva papper med dom som ska köpa våran lägenhet :)

Nej nu blir det sängen näst..
Natti natti på er allihopa! Kram kram

Kommentarer
Postat av: Lillebrorsan

ujuj va du tränar syrran ;)

2009-04-22 @ 06:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0