Träningsvärk

Ja herregud vilken träningsvärk jag har i magen, men det är ju bra för då gjorde jag rätt igår. Så himla underbart...Skönt att det är magen också för det kanske tyder på att den blir ännu mindre..är ju dags för mattbandet på måndag men tror inte att det kommer att ge sånt bra resultat som det har gjort förut eftersom jag inte riktigt äter som "viktklubb" säger...Jag äter en portion och sen är det bra. Ser till att äta var 3:e eller var 4:e timme bara...

Nog pratat om det...Inga mer magövningar idag i alla fall :)



Haha, det är inte min mage som är på bilden ifall det är nån som tror det, nog för att jag har minskat i midjan men riktigt så mycket är det inte. Det vore ju önsketänkande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0