5½ år

Japp..det stämmer bra det. Idag så firar älsklingen och jag 5½ år..Gud va Vet inte riktigt hur vi ska fira, håller på att tvätta nu och Jerry ligger och sover än. Han slutade ju klockan 8 i morse så han kommer nog att sova ett tag till.
Hmm..några bra ideér?

Funderar på om vi sa luncha nånstans ihop, får se vad han tycker om det när han vaknar. Ska även köpa en liten present till honom också..alltid lika roligt! Får se vad jag sa hitta på bara!

Nej nu några ord till min underbara pojkvän:
Jag älskar dig så himla mycket Jerry...Är underbart att få leva tillsammans med dig. Du är det bästa som finns och jag skulle inte klara mig utan dig. Hoppas att du vet det...Du är underbar Jerry, glöm aldrig bort det!
Jag älskar dig nu och för alltid...

"Ever mine, ever thine..ever YOURS".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0