Ångrade mig..

Skrev ju i tidigare inlägg att jag inte skulle blogga nått mer idag men jag ångrade mig :) Har nyss kommit ut ur duschen så nu känner jag mig i alla fall fräsch. Nåja strunt i det nu varför till jag ville blogga ett inlägg till.

Fick världens finaste sms från älsklingen nyss...blir bara så himla lycklig! Vill inte dela med mig av vad han skrev men när jag läste hans sms så kändes allt så himla mycket bättre. Jag hoppas att min underbara pojkvän vet att jag älskar honom över allt annat och att jag alltid kommer att älska honom...
Jag har verkligen hittat prinsen i mitt liv och jag skulle inte byta honom mot någon annan i hela världen. Det finns bara en som Jerry...måste ju säga att hans mamma och pappa gjort ett riktigt bra jobb med honom..Ni har ju gjort honom till den han är idag och jag kan bara tacka! Så tack så mycket Ann och Bosse.

Tack älsklingen för att du är du och för att du får mig att må så himla bra och för att du gör mig lycklig. Går inte att beskriva i ord hur mycket du betyder för mig men tror eller jag hoppas i alla fall att du förstår ungefär :)
Jag älskar dig Jerry Axberg...Du är underbar!
Du & jag nu och för alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0