Äntligen slutat

Japp nu har jag jobbat klart för denna veckan, har gått riktigt bra att jobba! Är ju första veckan jag jobbar efter semestern. Ska jobba heldag på måndag också för Kim skulle bort och sen ville Nettan vara ledig...
Just nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem från STCC så att vi kan fixa lite käk...är ju inget avancerat eftersom vi ska käka taco rester så behöver bara skära lite färska grönsaker men sen är de klart!

Blir ju som sagt fotboll sen. Arsenal spelar ju så måste hålla tummarna :) Kommer nog inte kunna se klart på hela matchen eftersom bion börjar kl.21 och vi vill ju vara där i tid också. Ska bli skönt att gå på bio och bara mysa med dig Jerry. Blir ju snart ett bio besök till också, måste ju gå på den nya Beck filmen..

Nej nu ska jag surfa vidare.
Kanske skriver ikväll efter bion, beror på hur pigg jag är :)
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0