Cykeltur

Ikväll ska mamma och jag ta en lite cykeltur. Ska till östra kyrkogården till mormors och morfars grav, var ett tag sen vi var där nu så det är nog på tiden. Ska bli skönt att komma ut och cykla lite, bäst att passa på av den sista semester veckan nu också för nästa vecka så jobbar jag för fullt.
Ska jobba måndag-lördag 10-18 förutom lördag då det är öppet 10-15, vet inte varför det blev 6 dagar att jobba eftersom vi brukar vara ledig en vardag i vanliga fall. Får se om det går att ordna på nått vis men annars är det väl inga fel att jobba lite mer..bäst att passa på nu medans man har jobb. I oktober så är det ju troligtvis slut med det :(
Tänkte att jag ska ringa till Björkborn också och kolla om de behöver mer personal, vill inte söka något annat butiksjobb i alla fall för nu vill jag komma bort från att jobba helg. Ska bli skönt att man hinner med att gå på stan och träna lite andra tider när man slutar kanske runt 16...Hoppas bara att man får nått annat jobb för vill verkligen inte gå hemma bara...

Har ni några tips/förslag på jobb?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0