Ensamt..

Känner mig lite ensam. Jerry åkte ju till jobbet för ca.3 timmar sen och här sitter jag och känner mig ensam och rastlös. Synd att inte gymmet är öppet nu för då hade man ju kunnat dra dit, känner mig sugen på att träna. Jaja, jag får vänta tills imorn för då ska jag boka Bodypump i alla fall. Känner att jag måste ta tag i min vikt igen också, men vet inte vart jag ska få energin ifrån..Är ändå ganska nöjd med min spegelbild ibland men sen gör man ju bort sig när man ställer sig på vågen...då känns det som nån drar bort mattan under ens fötter och man känner sig bara så jäkla nere!
Önskar att man inte skulle behöva tänka på minsta lilla grej man stoppar i sig...vill ju bara få känna mig smal och fin. Inte behöva kolla i spegeln och känna sig ful. Visar ju inte utåt hur jag känner egentligen utan brukar bara försöka skoja bort det. Vissa dagar kan jag orka med hur mycket som helst, men vissa dagar vill man bara dra täcket över huvet och inte visa sig för nån! Jag är i alla fall tacksam att jag har världens underbaraste pojkvän. Utan dig älskling hade jag inte klarat mig...längtar tills träningslagret har sina vanliga öppettider så vi kan börja gymma igen. Kände mig mycket finare då...

Nej nu ska jag sluta klaga. Blir ju inget bättre för de, men var i alla fall skönt att skriva av sig litegrann.
Vi hörs imorn för nu blir det inget mer bloggande idag...Ha en fortsatt bra söndag kväll..Kramis

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Om det känns bra när du tittar dig i spegeln tycker jag du ska slänga er våg. Man kan vara tung men vacker ändå! :)

2009-08-25 @ 07:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0