Första dagen avklarad

Ja nu har man jobbat första dagen och det har gått riktigt bra.Har kunnat det som kunderna undrat över för det mesta men annars har jag ju bara frågat kollegorna :)
Efter jobbet så cyklade jag bort till Ekeby och kollade när älsklingen spelade korpenmatch. Det ösregnade när jag cyklade dit och när jag cyklade hem så blev jag nerskvätt av en bil...faan att jag inte hann ta registreringsnumret. Kan ju köra lite försiktigt när man ser att det kommer en cyklist och man vet att det regnat en del!
Aja skit samma, orkar inte bry mig...Matchen gick inge vidare heller. Dom förlorade med 5-0..suck!
Hoppas att nästa match går bättre i alla fall! Måste bara ta reda på när den är :)

Fick en glad överaskning idag också. Jag får vara ledig på torsdag så jag slipper jobba 6 dagar..sköönt!
Blir lite mycket att köra så första veckan, men sen ställde jag upp och jobbar heldag på måndag igen för chefen skulle bort på nått! Bra med några extra timmar..

Nu håller jag på att fixa lite käk. Det blir laxfilé medtyp pommes, är inte det för det är några platta pommes som ser ut som chips nästan. Kommer aldrig ihåg va dom heter...tyvärr..till det ska jag göra en kall creme fraiche sås.

Nej nu blir det på med torra kläder. Får se om jag skriver mer ikväll..
Annars så får ni ha de så bra kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0